torsdag 9 april 2009

Nystart


Det var verkligen ett tag sen som jag och min kära syster engagerade oss i den här bloggen. Men nu är det dags. Det är vår och vi ska ta nya tag!

Det som hänt sedan sist är att jag tagit mig runt Tjejvasan. Jag fick ett infall de sista månaderna innan tävligen att jag skulle göra detta och efter mycket trix med skidor och utrustning så var jag på språng.

Tränade i Handen http://www.jordbanningarna.se/ där det fanns konstsnö flera månader. Tog mig dit i alla fall fyra gånger under månaden innan loppet och körde runt 1,7 spåret ett par varv. Fantastiskt trevliga människor som driver anläggningen och verkligen skidanda med många som tränar inför skidloppen.

Tog mig runt de tre milen på 3.04 vilket kändes bra med tanke på min bristfälliga inskolning. Det var toppenskoj att få åka med Emilie och hennes kompisar och jag ser faktiskt fram emot nästsa år!

Så nu startar vi om den här bloggen med massa bra träningstips inför våren!!

Inga kommentarer: