fredag 26 september 2008

Bad training week :(

Saker och ting kan ta sån tid ibland. T.ex. köpa möbler på IKEA. Den här veckan har jag dessutom varit i Danmark två dagar, så det resulterar i att jag ligger i 0 på total träning. Jag var lite hurtig i helgen och körde ett par löp/hopprep/styrkepass, men efter det har det varit total torka.

Den bästa nyheten är dock att jag nu på lördag ska köpa kort på Eriksdalsbadet äntligen! Var där och recognoserade och det var faktiskt ett himla trevligt gym, varmt bad (vilken lycka) och en del spännande pass. Det allra bästa är att jag dessutom får träna på medborgarplatsen på Forsgrenska, så att jag kan ta mig ett pass på lunchen de dagar jag sitter o jobbar på Åsögatan.

Jag känner mig peppad nu och jag har intalat mig själv att en månads dispens från det att man flyttat borde man få innan man är "up and running" med träningen - så nu siktar jag på nystart den 1 oktober.

Ger en eloge till syster som cyklar till jobbet tre dagar på en vecka - strongt. Tror inte jag skulle kommit upp ur sängen för att ge mig in på det nu när det är så mörkt på morgnarna.

Idag blir det istället för träning en mumsig middag på Friday's för att fira Nenas sista jobbdag.

Inga kommentarer: