fredag 12 september 2008

Löparen i guldskor


Igår fyllde jag år! Det allra bästa med att fylla år är att man har all rätt i världen att köpa en present till sig själv. Så efter att jag skickat in min första rapportering på jobbet (brr..) så gick jag till löplabbet för att köpa mig ett par nya skor.

Jag fick mina fötter kollade på och springa lite på bandet, och efter lite provande av en ny modell av mina gamla Asics så kom säljaren fram till att de skorna faktiskt är perfekta för mina fötter :) Men! Det bästa var ju att modellen var ny alltså - för istället för de gamla blå/grå skorna så är de i guld/silver. Hur coolt som helst och jag kände mig lite som en stjärna när jag var ute o sprang igår! Idag blir det vila och sen är det familjelopp imorn. Alltså jag i en annan familj på Bellmanstafetten.

Först ska jag avverka lite portugisiskalektioner ikväll samt se till att få någon sorts ordning i kaoset på Bondegatan 50 så att jag ens vågar låta min familj hälsa på o äta kakor på söndag.

Det bästa med att springa - man kan äta hur många kakor man vill :)

Inga kommentarer: